Kada ste poslednji put uradili nešto po prvi put?


Prvi dan u mesecu i to još ponedeljak. Idealan dan za početak nečeg novog pa makar to bila i neka sitnica.

Da se vratimo na pitanje iz naslova: Kada ste poslednji put uradili nešto po prvi put?!

Poslušali neku novu pesmu, popili kafu u nekom novom kafiću... Ne mora to biti neka velika stvar, sitnice su jednako važne. 

 

Evo nekoliko predloga po mom izboru.  💜


1. Poslušajte neku novu pesmu, možda vam postane jedna od omiljenih i uvrstite je na svoju playlistu.


Moj predlog - uživajte!

 https://www.youtube.com/watch?v=dN44xpHjNxE


2. Popijte kafu u nekom novom kafiću.

Ukoliko živite u Novom Sadu ili planirate da posetite Novi Sad, obavezno napravite coffee break u "Čaroliji". 



3. Počnite sa čitanjem neke nove knjige.

Svi su oduševljeni "napolitanskom tetralogijom" Elene Ferante. Kao neko ko obožava da čita nije mi jasno kako sam tek sada počela sa čitanjem ovih romana. Ali nikad nije kasno. Napravite sebi šolju čaja, ušuškajte se u svoj topli krevet i zaronite u neverovatni svet Elene i Lile. 

4. Naučite tri nove reči stranog jezika koji trenutno učite.


Ukoliko je to engleski onda možete početi sa ove tri reči koje sam ja danas naučila. Zapamtite: Small steps every day!

  procrastinate - delay or postpone action; put off doing something
  reminisce - indulge in enjoyable recollection of past events
 heliophillia - desire to stay in the sun; love of sunlight

5. Provedite kvalitetno vreme sami sa sobom 💛


"Sve dobro počinje sa prihvatanjem onoga što čovek nosi u sebi i kada volimo to što jesmo."
Morate prvo naučiti da se osećate prijatno kada ste sami sa sobom, tek tada možete uživati u društvu drugih ljudi. Kada volite i prihvatate sebe baš onakvim kakvi jeste, stvarate čuda.

6. Isprobajte neki novi recept za kolače

Kada vam kuću ispuni miris cimeta i čokolade dan odmah postaje mnogo bolji!

7. Pogledajte neki video koji će vas motivisati i inspirisati.

Pre par dana sam pogledala ovaj video i još uvek sam pod utiskom, tako da vam srdačno preporučujem da odvojite 17 minuta pred spavanje ili kada se probudite i pogledate šta ovaj čovek ima da kaže. 


8. Recite nekome da ga volite. ❤️

Uradite to na svoj način, buditi originalni. Možete na primer nekome poslati pesmu za koju sam vam ostavila link na početku posta.

9. Provedite bar pola sata u prirodi ili uživajte sa svojim kućnim ljubimcem.




   10. Ispišite svoju listu zahvalnosti 

Sve počinje sa zahvalnošću. Ukoliko ste zahvalni za male stvari koje imate, za sitnice koje vam čine život divnim, za ljude koje volite i koji vas vole, u vaš život će doći još divnih stvari. Zato nemojte biti lenji, započnite i završite dan sa zahvalnošću. I posmatrajte kako vam život iz dana u dan postaje sve bolji!

                                                                              Do sledećeg čitanja uživajte u mojim predlozima! ♡



Comments

Popular Posts