Welcome back!

  "Najteža je uvek prva rečenica."  

Orhan Pamuk

 

Razmišljam o čemu da vam pišem u ovom prvom, takoreći uvodnom postu. Dugujem vam kratko objašnjenje zašto me nije bilo neko vreme.

Pre više od godinu dana pokrenula sam svoj blog. To je nešto o čemu godinama maštam. Posle par objavljenih postova, i vaših divnih komentara (na čemu sam vam neizmerno zahvalna) desili su mi se određeni tehnički problemi, što je za mene bilo dovoljno da od svega odustanem. 

Od nedavno pišem za blog kutak Original magazina, i mnoge moje misli i ideje oživljavaju kroz tekstove na toj platformi. Ne vidim drugi način da u svojoj glavi napravim red osim da sve pretočim u reči i te reči stavim na papir. Međutim, osećam da mi nešto nedostaje. Samo ne znam šta. I tako se danima vrtim u krug, svakodnevica me guta, malo sam se umorila od brojeva, grafikona i aritmetičkih sredina. Negde u dubini duše ja sam umetnik, treba mi sloboda. Ne mogu da zamislim da mi jedan dan prođe a da nešto ne napišem. I ne vidim ni jedan validan razlog da ono što napišem sebično čuvam samo za sebe.

Sada konačno znam "šta mi fali". Moj kutak u ovom virtuelnom svetu. Moj blog. Kada pišem osećam da sve polako dolazi na svoje mesto, da sam tačno tamo gde treba da budem. 
Posle nekoliko sati provedenih ispred laptopa, par pogrešnih koraka, ćorsokaka i nove šifre, ovaj blog je ugledao svetlost dana. Welcome back! 

Pored toga što sam vizuelno promenila blog, rešila sam i da proširim okvir tema kojima ću se baviti, tako da u narednom periodu možete svašta da očekujete. 


Svrha mojih tekstova



Nedavno me jedan prijatelj kroz razgovor (i nadam se u šali) upitao zašto uopšte pišem ove tekstove i zašto kao na tacni drugim ljudima iznosim svoje stavove i svoja mišljenja. Odgovor je vrlo jednostavan : zato što ja tako želim; zato što je to moj izbor! U svaki tekst koji napišem unesem mali deo sebe i na taj način svakom tekstu dam život.

Smatram da je veoma važno iznositi svoje mišljenje i to ne zbog drugih ljudi nego prvenstveno zbog sebe. Uostalom, trudim da sve što radim kroz život radim zbog sebe a ne da bih se nekome dopala. Sama sam sebi i najveća podrška i najveći kritičar.


Radujem se druženju sa vama. 
Milica 💕








Comments

Popular Posts