Srećan Januar svima koji slave!




Zagazili smo pošteno u Januar, sa praznične euforije polako ali sigurno otpadaju šljokice, konfete smo počistili, raskitili smo jelku, ruska salata je davno pojedena... I šta sad?! Kako preživeti mesec koji se rasteže u nedogled?

Malo po malo. Korak po korak. Baby steps. Padnete na dupe, ustanete i ajmo Jovo nanovo.

Dobrodošli u realnost. Za početak upašite podočnjake u farmerice, naspite punu šolju kafe i to one "turske" koju ne stigneš pošteno ni da popiješ a ona te već "protera".

Napolju je ledeno, posao se gomila, pare ste bacili na skup doček ne bi li komšija Branko "crko od muke" i zavisti.

Žena vam ceo dan skače po glavi kako komšinica Ljilja ide na Zlatibor već drugi put ove sezone. Nada Macura kaže da nema razloga da se brinemo zbog zagađenja vazduha dokle god se slojevito oblačimo. Vučić obećava prosečnu platu od 900€,  ali morate malo da se strpite. Ne znam za vas ali mene ovo brže "protera" od kafe.

Ne mogu da vam ponudim praktičan savet kako da preživite do kraja meseca. "Poslu" sam se lagano vratila zato što uživam u ovome što trenutno radim - u pisanju. Šalim se, jedva ujutru napustim krevet i ceo dan razmišljam da li je rano da legnem da spavam posle Slagalice. 😴
A i nije baš profitabilno baviti se bilo kojom vrstom umetnosti u Srbiji.

Neke stare strahove sam donela sa sobom i u ovu novu godinu, ali umem da režim na njih i da im pokažem zube kada preteraju. Da im stavim do znanja gde im je mesto.

I neke stare ciljeve sam takođe prebacila, ali imam nove taktike za njihovo ostvarenje.

Nisam uspela da se ugojim u toku praznika, ništa novo za mene.

Stiglo mi je bezbroj onih jednoličnih poruka koje ljudi samo prosleđuju jedni drugima. Ove godine na njih nisam odgovarala. Srećna Nova godina, takodje, pozdravi svoje, Vaistinu se rodi!

Prestanite da razmišljate o tome da li ste dovoljno dobri za druge ljudi, i počnite da se pitate da li su drugi ljudi dovoljno dobri za vas. To mi je omiljena "novogodišnja rezolucija". 💕

Obećavam da neću pisati post za svaki mesec...

Magla se lagano spušta i iste je boje kao mleko koje sam ugrejala da u njega umačem plazma keks.

Potrajaće ovaj Januar...

Comments

Popular Posts