Pokušajima se stvaraju novi svetovi!




izvor: Original magazin

Emocije su se konačno slegle, do neke razumne granice, tako da je vreme da se pozabavim utiscima sa Originalnih razgovora 3, organizovanih od strane fondacije Novak Đoković i Original magazina.

O ovom neverovatnom iskustvu pisala sam i za Original magazin, tako da vam ovde ostavljam link do tog posta.  https://www.originalmagazin.com/blog-kutak/buducnost-pocinje-sada-hajde-da-je-kreiramo-zajedno/

 
"U životu nije važno ono što vam se dogodi, nego ono čega se sećate, i način na koji to pamtite."
Gabrijel Garsija Markes

Neke želje i neki snovi su jači od strahova!

izvor: Original magazin




"Odgovori mu "Da". Čak i ako umireš od straha, čak i ako ćeš kasnije zažaliti, zato što ćeš se kajati čitav život ako mu sada kažeš "Ne". "
Gabrijel Garsija Markes


Kao prvo, prijavivši se za ovu konferenciju pobedila sam samu sebe. Nekoliko godina anksioznost i ja idemo ruku pod ruku. Ne ostavlja me na miru čak ni kada spavam. Zato sam rešila da joj pokažem ko je gazda i da prestanem da joj dozvoljavam da me koči. Za prošlogodišnje Originalne razgovore nisam imala hrabrosti, zato sam ove godine dala sve od sebe, čak i više.

Dok sam koračala ka bini i zauzimala svoje mesto pored Jelene Đoković strah je pretio da me proguta. Bezbroj puta sam sebi postavila pitanje:
"Milice, šta ti je ovo trebalo?"

Međutim, neke želje i neki snovi su jači od strahova.

Potrebno je napraviti taj prvi inicijalni korak, posle sve nekako počne da se kreće samo od sebe. Pre konferencije sam maštala o tome da upoznam Jelenu Đoković. Nisam ni slutila da ću sedeti pored nje, dobiti od nje korisne savete i inspirisati druge ljude svojom pričom. Još jednom sam dobila potvrdu da ćemo u životu stići tamo gde želimo, ali ne nužno na način na koji smo to planirali.

Dok ovo pišem tapšem sebe po ramenu, možda ja ipak jesam hrabra ispod svih ovih strahova koje gomilam godinama. Upućujem i jedan veliki aplauz svim mladim ljudima koji su na ovoj konferenciji izašli iz svoje zone komfora. Izazivajte sebe svaki dan! 


Zašto je za mene ova konferencija značajna?

izvor: Original magazin

 Ova konferencija je za mene značajna iz nekoliko razloga:
  • pobedila sam sebe i svoje strahove
  • upoznala sam Jelenu Đoković
  • upoznala sam talentovane i inspirativne mlade ljude
  • shvatila sam važnost povezivanja i umrežavanja
  • prvi put sam bila na razgovoru za posao  
  • osetila sam da sam deo originalne zajednice koja se bori za svoje snove
  • verujem u sebe više nego ikad! 

    Niko od nas nije prosečan! Ne postoji prosečna osoba! 


    izvor: Original magazin


    Ova rečenica mi i dalje odzvanja u glavi, i polako ali sigurno, postaje mi neka vrsta mantre. Krajnje vreme je da okončamo prosečnost, i zgrabimo svaku priliku koja nam se pruža. Niko od nas nije prosečan!

    Sve ono što nam je potrebno mi već imamo u sebi, samo je zatrpano ispod gomile programa iz detinjstva. Na nama je da skinemo sloj po sloj, da radimo na sebi svaki dan, da prepoznamo špo čemu se to razlikujemo od drugih ljudi. Negujte svoje vrline, a svoje mane shvatajte kao prostor za rad i napredak.

    "I pogrešna mesta su prava. I pogrešni ljudi su pravi. I pogrešni izbori su pravi...Sve te uči ako hoćeš da učiš." 

    Pokušajima se stvaraju novi svetovi!  

    izvor: Original magazin

    Teško je kad neko pomera granice u svom okruženju. Teško je, ali u isto vreme i magično, kada si drugačiji. Teško je kada u moru onih koji su dopustili da ih progutaju stvari koje su im drugi nametnuli, vi kreirate svoj život. Teško je, ali moguće! Ja zapravo ne znam kako drugačije, uvek teram po svome.
     
    Verujem da svi imamo neku svoju svrhu, nešto što je veće i od nas samih. Možete život posvetiti tome da pronađete svoju, a možete živeti neku tuđu svrhu. Preporučujem vam ovo prvo. Tajna je u tome da jurimo pravu stvar sa pravim razlogom, i da ono što radimo uvek budu u skladu sa našim životnim vrednostima.

    Načinite prvi korak. Pa još jedna. Pa još jedan... Pokušavajte svaki dan. Pokušajima se stvaraju novi svetovi!

    "Ne uklapaš se u ovaj svet zato što si rođena da stvoriš novi!"


    Comments

    Popular Posts