Dom

Ne volim kad mi zaviruju u dom,
pa ih puštam da dugo slute 
koje su nam boje zavese
koliko često vodimo ljubav...

izvor: weheartit





Ne volim kada mi zaviruju u dom, 
pa ih puštam da dugo slute 
pored koga legnem
dok se tama lagano spušta,
sa kim spavam 
ko se kraj mene budi.

Uzbuđuju me njihova nagađanja,
tanke slutnje koje se cepaju 
čim naiđe prvi dašak vetra, 
svi njihovi pokušaju nisu ni blizu 
istine. 

Ne volim kada mi zaviruju u dom,
želim da njegov miris zadržim samo za nas,
da škripanje parketa 
nikada ne čuje tuđe uho.

Želim da te sakrijem ispod teškog jorgana,
da te ušuškam među svoje grudi,
da te nikada ne ukradu 
neke tuđe ruke. 

Ne volim kada mi zaviruju u dom  
niko osim mene nema pravo 
da gleda u tvoje snene oči 
i razbarušenu kosu,
da dodiruje tvoje nago telo 
još uvek toplo od sna.

Ne volim kada mi zaviruju u dom, 
pa ih puštam da dugo slute 
koje su nam boje zavese,
koliko često vodimo ljubav,
ko kuva prvu kafu.  

Ne volim kada mi zaviruju u dom, 
kad nagađaju i tračare 
pa prenosi laži o meni 
o tebi 
o nama.

Ne volim kad mi zaviruju u dom,
kad među svoja četiri zida 
osetim tuđe prisustvo.

Varaju se kad misle da je ta kuća 
moj dom,
da su mi važne silne sobe i raskoš,
skupe vaze i jeftine noći.

Moj jedini dom si ti.

Comments

Popular Posts