Moj vikend u nekoliko pasusa



Jedan mali deo vikenda provela sam u Novom Sadu. Sestra i ja smo rešile da popijemo kafu u kafiću u kome do sada nismo bile. Toliko sam oduševljena konceptom kafića da zaslužuje da se nađe u ovom postu. "Izlet" se nalazi u Dunavskom parku i predstavlja pravu malu oazu mira i dobre kafe. Na ulazu u kafić dočekao nas je jedan pas koji nam se ubrzo pridružio i ulepšao nam dan. Konobar je toliko ljubazan a atmosfera toliko prijatna da sam se osećala kao kod kuće.
Lagano ispijanje kafe, kuca koja bezbrižno spava kraj mojih nogu, u vazduhu samo tišina i miris prirode, nekoliko knjiga na stolu...Beg od gužve u srcu Novog Sada.
Šta god da napišem nije dovoljno. Morate samo doživeti. Evo i nekoliko fotografija...




Ostatak vikenda provela sam u Titelu, svom rodnom mestu, i evo ukratko šta mi se sve motalo po glavi:

  • Saznala sam da je dr. Džordan Piterson, čuveni profesor psihologije i autor knjige “12 pravila za život” u Beogradu na lečenju kako bi prevazišao zavisnost od vrlo jakog leka protiv anksioznosti. Kako čovek koji ni svoj život ne može da sredi daje savete drugima? Iako je to pitanje koje se nameće samo od sebe, ja sam sve ovo potpuno drugačije doživela. Možda bi trebalo da budem razočarana, ali nisam. Još više volim i poštujem profesora, na neki način mi je bliži. Ovo je samo dokaz da svi vodimo neke svoje bitke nevidljive drugim ljudima.
  • Imam novu mantru koja glasi – samo nežno prema sebi. Kupila sam i bedž da me podseća na ove četiri reči, da mi budu bliže srcu.
  • Shvatila sam koliko volim da budem sama sa sobom. Ranije me plašila ta činjenica, pa sam sebe silom gurala među ljude i stalno pokušavala da se opravdam. Dolazilo mi je ponekad da se izvinim zbog toga, ali sam onda shvatila da je to moja priroda, pa bilo to dobro ili rđavo. Ja jednostavno volim da sama sa sobom popijem kafu, da presaberem svoje misli i ideje, i ne vidim ništa loše u tome. Svaki čovek je jedinstven, nema tu mesta za generalizaciju. Važno je voleti sebe i osluškivati svoje potrebe. A onda nas i drugi ljudi zavole, baš zbog onoga što mi jesmo. A takva ljubav je prirodna i spontana i najlepša na svetu!

Kako ste vi proveli vikend? Jeste li napunili baterije za novu radnu nedelju koja je pred nama?

Comments

Popular Posts