Ne mogu da mi zabrane



izvor: we heart it


Ne mogu da mi zabrane
 da maštam
da se svako jutro budim u nekom novom gradu
otvaram stare prozore sa kojih se ljušti farba
puštam svetlost da se razlije.

Ne mogu da mi zabrane
da udišem miris mora
da guram prste u vreo pesak
da mi sunce miluje bledu kožu
tebe željnu.

Ne mogu da mi zabrane
 da kuću ispunim cvećem
dušu mirom
srce ljubavlju.

Ne mogu da mi zabrane
da te volim
da odlazim
da ti se vraćam
da te varam
da ti prevare praštam
da o zajedničkoj budućnosti maštam.

Ne mogu da mi zabrane
da te krišom posmatram
dok spavaš
čitaš
kuvaš
pereš zube.

Ne mogu da mi zabrane
da plačem
da prespavam dan
da se smejem
plešem
sve u isto vreme.

Ne mogu da mi zabrane
da ti u krevet donesem kafu
da je prospem kad se ohladi
kad se ja ohladim
kad se ti ohladiš
kad se mi ohladimo
pa ne ostane ni zrno ljubavi
da jedno drugom damo.

Ne mogu da mi zabrane
da živim od uspomena
da preturam po starim
požutelim fotografijama
da uzalud na tvome licu
tražim nešto svoje.

Ne mogu da mi zabrane
da zaspim u suzama
da se u suzama budim
da večito štrčim
da se nikad ne uklapam
da nikad ne odrastem.

Ne mogu da mi zabrane
da tvoj lik isečem sa svake
zajedničke fotografije
da pored mene
umesto tvog osmeha
stoji praznina.

Ne mogu da mi zabrane
da se pravim da mi
nije ništa
da krijem i potiskujem
nikad prežaljene
romane
ljude
pesme
gradove.

Ne mogu da mi zabrane
da proklinjem dan kad sam te srela
noć kad kad sam se prvi put
predala tvojim veštim rukama
i potpisala sebi
smrtnu presudu.

Ne mogu da mi zabrane
da mrzim onu koja će
doći posle mene
da zamišljam kako je u tami sobe
svlačiš i
kako joj na uho šapućeš
da joj kosa lepo miriše.

Zabranite mi
ko Boga vas molim
da volim onog
ko mene nikada
voleo nije!

Comments

Popular Posts